ELLEMELLE

Hobby og husbyggerblogg

torsdag 11. mars 2010

Hallo i luken!

Jah... dette gikk litt tregt. Kan ikke si at jeg føler meg helt fortrolig med denne bloggingen, men alt som er nytt er litt skummelt for meg! ;)

Her er i hvertfall en liten oppdatering:

Jeg er snart ferdig i praksis nivå2 på sykehuset!!! Juhu!!
Det er snart påskeferie for de som ikke vet det! Jeg gleder meg som en unge siden det er leeeenge siden jeg har hatt ordentlig fri. Har planer om å kose meg på hytten med familien min og selvfølgelig lese sykdomslære siden det snart er eksamen...
I går fikk vi kontrakt på huset!!! Skal prøve å få lagt ut bilder av plantegingene osv, men du kan se her i mellomtiden hvis du er nysgjerrig. ;)
ps. huset blir ikke helt sånn utvendig og vi har gjort noen forandringer innvendig.
Han mannen som satt opp kontrakten til oss mente at huset kunne være ferdig til påske neste år!!! Det er jeg egentlig litt negativ til siden jeg da sannsyligvis er inne i Bacheloroppgavehelvete!!... Gruer meg skikkelig til å forsvare den oppgaven selv om den selvfølgeig blir helt knall! :D
Men vi får se, jeg har ikke heeeelt troen på at huset blir ferdig til da.

2 kommentarer:

  1. På tide, dette her altså! :)
    Gleder meg til å følge med!

    SvarSlett
  2. Kjekt at det vart blogg til slutt!!! Lykke til.

    SvarSlett